dimarts, 8 de març del 2016

Endevinalles sobre els mitjans de transport.

Al mateix temps que vaig fent la meua U.D. estic trobant materials molt interessants com per exemple endevinalles. Aquestes són les que més m'agraden per a la unitat.


Va pel cel,

té ales 

i no és cap ocell.

(L'avió)



Rodó i no és cap botó;

ple de vent i no és pilota;

però si corre molt 

veuràs tu com també bota.


(El Pneumàtic)





El meu camí és de ferro,

xiule per avançar,

i entre poble i poble

mai no em deixen parar.


(El tren)




Tinc cavalls però no se'm veuen;
corro molt i corro poc,
però si no em donen beguda
mai no arribe enlloc.

(El cotxe)



Em fan a terra
servisc al mar,
quan sóc a l'aigua
com en sé de nedar.

(El vaixell)



Deixe ací l'enllaç d'aquest bloc de endevinalles per a la seua reutilització.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada